Friday, January 6, 2012

Aku punya mereka yang lain dari yang lain.



Aku ada keluarga yang berbeza dengan yang lain. Mereka super-ohsemm. 
I love them so much :*

Aku ada 'beliau' yang suka kan kelainan , seorang yang sangat pemalu dan macam-macam lagi.
Only me know everything about him. Do I love him forever ? InsyAllah yes. :*

7.45 pagi with him at tasik sebelum pergi tuisyen <3
caption by muqri mansor . nak pergi tuisyen dah


Aku ada kawan-kawan yang pelbagai ragam dan gaya. Mereka supergirls and superdudes :)
Having fun always , I love them. :*

picture minggu lepas..celebrate birthday hafiz


Mereka semua telah memberi pelbagai cabaran dalam hidup aku yang perlu aku tempuhi dengan kental dan sabar. Semua tu pasti ada hikmahnya kan ? come on bebeh you can do it ! dan terima kasih kerana selalu berada disamping aku :)








0 comments:

Post a Comment