Wednesday, June 27, 2012

Sekelumit nota ringkas.


Tiada siapa tahu aku yang sebenar- benarnya.
Tiada siapa tahu berapa kali aku terperap dalam bilik dan menangis,
hilang harapan dan aku jatuh.
Tiada siapa tahu berapa kali aku terpaksa menahan airmata.
Dan berapa kali aku merasa nak mengambil sesuatu itu tapi tidak jadi hanya kerana untuk orang lain.
Tiada siapa tahu dalam pemikiran aku yang tengah sedih.
Tiada siapa pernah tahu tentang aku.
Tiada langsung. 
Hanya Allah sahaja yang tahu segala isi hati aku

 abaikan baju hijau itu . itu Shah . monitor kelas aku dan dia


I LOVE YOU AND ITS SO KILLING ME. seriusly. im tired. 
Dear Muqri, aku rindu kita yang dulu.
Aku rindu nak gelak macam orang gila macam dulu.
Aku rindu nak buat lawak hambar macam dulu.
Aku rindu nak usik mengusik sampai kita masing masing terasa hati macam dulu.
Aku rindu.
Tidakkah anda merasa begitu juga? .
Aku menyampah bila anda buat tak tahu dekat aku.
Tapi aku faham. Aku mengerti .
Kita masing-masing terikat dengan satu perjanjian yang kita sendiri buat .
Perjanjian demi masa depan kita berdua sayang .
Ya . Aku tahu kita masing-masing menahan rasa yang satu itu .
Tapi sabar la sayang .
Aku harap kita sama-sama dapat menempuh cabaran ini .
Aku juga harap kita sama-sama dapat result yang kita berdua inginkan .
Aku sayang kau Muqri .
Terima kasih sebab selalu memahami aku .
Terima kasih untuk segalanya .


.muqri cakap gambar ni macam budak pandai .


0 comments:

Post a Comment