Friday, April 22, 2011

tarakpapa :)



aku dengar lagu jiwang , kau kta aku putus cinta. aku dengar lagu rock , kau kta aku ketinggalan. aku dengar lagu nasyid , kau kata aku buat2 insaf. aku dengar lagu barat , kau kata aku tak sokong industri negara. aku dengar lagu negara sendiri , kau kata aku lapok !. aku dengar lagu LADY GAGA , kau kata aku freemanson.

so , lagu apa yang boleh aku DENGAR?
lempang laju2 mau?

16 comments:

  1. salam...
    ahaha,
    sabo jea lahh,
    kasi bakoo jea ;p

    salam sahabat:
    emeliena~

    ReplyDelete
  2. lempanga jeee . sebok . suka hati laa . bukan telinga dorang pun . ohohoo

    ReplyDelete
  3. typical btol otak org mnego tu.. hhahahah!

    ReplyDelete
  4. haha..manusia mmg cenggitu..semua org buat tak kena...

    ReplyDelete
  5. hakhak..okai, serius lawak k dek..kasi lagu dangdut pulak dek..kalau "dye" tak puas hati jugak, okai gak tu adek lempang je "dye" ^^ bagi 'dye' sedar balik, okai? heee

    ReplyDelete
  6. he he he he... biar je ..buat dek je la... he he he....

    ReplyDelete
  7. @Miss Eiza
    saja punnnn...busybody jew lebih..kan?

    ReplyDelete
  8. @Mr iz
    ahaa...mcm na nak wat derk?sakit ati kott...

    ReplyDelete
  9. singgah bc n3 d sini...

    singgah2 la disini

    http://akutetapaku85.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. heheheheh...kalau macam tu cakap je la...ada aku kesah???...heheheh

    ReplyDelete
  11. @nukilanaffiza...
    sbb dia x kesah la dia wat mcm tu..ahaha...:)

    ReplyDelete