Wednesday, December 28, 2011

Empty.



E . M . P . T . Y


Ya , aku rasa Empty . Dan aku rasa darah aku naik . aku rasa macam dah tak awesome bila rasa nak nangis tu datang. Well, perempuan. Segarang mana pun dia , Sekasar mana pun bahasa dia , Still ada lembutnya. Still mudah terasa hatinya. Bila dah exceed limit ruang dalam hati , baru terhegeh cari ruang untuk luah. Kalau tidak , selamanya simpan sampai penuh. Selamanya biar ego jadi raja . Sampai satu tahap , jadi sakit nak simpan semua. No matter how strong a girl is, she has a weak point and sometimes all she needs is a shoulder to cry on.

aku dah tak rasa ekcited langsung dengan 03 januari. Hilang terus rasa.
I need a new life . Cepatlah masa berlalu . Biar aku jumpa tempat baru .


Makin banyak aku belajar tentang hidup. Kadang kadang macam tak adil.
Tapi nak buat macam mana , Tuhan taknak kita leka bila sering berada di atas.

Jadi aku pasrah kalau aku sedang berada di paling bawah sekarang. Biarlah.
Loser pun Loser lah. Bukan aku je Loser. Ramai lagi.

Those moment when i cry are also the moments when i become stronger and stronger.


To those yang pernah ada rasa benci pada aku , Terasa dengan aku , memendam kecil hati sebab aku, Aku tundukkan ego aku yang setinggi langit ini mohon maaf. Lets inhale love and exhate hatred. will you ?


ps / That moment bila kau tengok orang lain happy then kau pun nak macamtu. Kau rindu nak dapat macamtu. bukan tak bersyukur , cuma, siapa tak nak kebahagiaan kan ? FOREVER nak


0 comments:

Post a Comment